Saldatura ultrasonica di tubu di medicina

Una varietà di tubi di necessità di ogni ghjornu sò i nostri prudutti più cumuni di a vita di ogni ghjornu, i grandi pruduttori piacenu perchè ùn hè micca faciule di dannu è faciule di trasportà, i nostri tubi di tubu vistu ogni ghjornu cum'è u tubu cosmeticu, u tubu di pasta di denti è u tubu di medicina sò digià sigillati, è oghje, vulemu presentà usaldatrice di tubi di medicinaè u prucessu di saldatura per voi.

Perchè sceglie a tecnulugia ultrasonica?

In cunfrontu cù a tecnulugia di sigillatura tradiziunale, a saldatrice ultrasonica hà e seguenti caratteristiche:

  1. assai efficace, ogni prucessu di saldatura hè menu di 1 secondu;
  2. A macchina pò esse cunnessa cù a linea di produzzione automatica, risparmià i costi di u travagliu è i costi di u tempu;
  3. Eco-friendly: tuttu u prucessu di produzzione ùn pruvucarà micca a contaminazione di l'ambiente, hè eco-friendly.
  4. L'effettu di saldatura hè bonu, l'aspettu hè bellu, è u fluidu in l'internu ùn sguassate micca.

Hè per quessa chì i saldatori di tubi di medicina sò diventati sempre più populari

Comu sceglie una macchina adattata

Per i prudutti di taglia normale.A saldatrice digitale 15khz 2600w hè ok.

sigillante di tubi di dentifricio, sigillante di plastica per tubi di dentifricio, sigillante di tubi di medicina, sigillante di plastica per tubi di medicina

Cumu saldaràtubu di medicina?

Avemu da aghjustà tutti i paràmetri prima di l'inviu di a macchina, cusì dopu avè ricevutu a macchina, tuttu ciò chì duvete fà hè cum'è quì sottu:

  1. Cunnette u pipe d'aria à u saldatore è u compressore d'aria
  2. Cunnette l'alimentazione di u saldatore
  3. Accende u generatore è sceglite a lingua in inglese
  4. Mettite u tubu trà i moldi superiori è inferiori
  5. Press dui buttoni verdi à u listessu tempu per fà u travagliu di a macchina.
  6. Tira u tubu di tubu in daretu.

È dopu tuttu u prucessu hè finitu, tuttu u prucessu di saldatura hè in un secondu, l'efficienza di u travagliu hè veramente alta.Hè cum'è u prucessu di sigillatura di a saldatrice di tubi di pasta di denti.

tubu di medicina, tubu di dentifricio, sigillante di tubi di medicina, sigillante di tubi di dentifricio

Difficultà tecnologica:

In u prucessu di pruduzzione, hè necessariu attentu à u disignu di u moldu.Se u disignu di a parte di i denti di u moldu hè irragionevule, porta à danni di saldatura o perdite, se i denti sò troppu densi, pò purtà à ferite di saldatura, affettendu l'estetica di saldatura, se i denti sò troppu scarsi, pò esse. porta à a fuga di fluidu;I nostri stampi sò analizati da ANSYS durante u prucessu di cuncepimentu per assicurà a pruduzzioni uniformi è u disignu di u sonu

Ciò chì pudemu fà per voi:

Durante a pruduzzione di muffa, useremu ANSYS per assicurà chì u disignu di u muffa hè perfettu

Dopu à a pruduzzione di muffa, useremu i campioni ricivuti per debug a macchina è u muffa, quandu u debugging hè OK, pigliemu u video di saldatura per a vostra appruvazioni, dopu chì l'appruvazioni hè passata, organizemu l'imballu, tuttu u pacchettu include. i seguenti: a saldatrice aghjustata cù u muffa, u pipe d'aria, a scatula d'arnesi;vi manderemu ancu u manuale di a macchina è u video nantu à cumu utilizà a macchina.

After-Sales: Sè avete qualchì prublema durante a stallazione o u prucessu di produzzione, mandateci video per discrivà u vostru prublema, postu chì avemu a stessa macchina cum'è a vostra, offremu suluzioni in video, ritratti, parolle o videochiamate.

Altra applicazione:

A macchina pò esse usata in tubi di tavola di maquillaje, tubi farmaceutici, macchine di saldatura di tubi di necessità di ogni ghjornu, è pò ancu esse largamente usate in a saldatura di vari prudutti di plastica.Sè avete bisognu di l'equipaggiu di saldatura ultrasonica, per piacè cunnosci l'infurmazioni di u produttu, cum'è una fabbrica di saldatura ultrasonica prufessiunale, ricumanderemu l'equipaggiu più adattatu per voi basatu nantu à i vostri prudutti.


Tempu di posta: Jul-04-2022