Cutter Ultrasonic Food

Principiu di u produttu:

U principiu di ultrasonicutagliatore di cibohè cumplettamente sfarente da i culteddi tradiziunali.Hè l'usu di l'energia ultrasonica à u calore lucale è funnu u materiale di taglio, in modu di ghjunghje u scopu di taglio di l'alimentariu.I sistemi ultrasonici di manipulazione di l'alimentariu utilizanu vibrazioni di onde d'alta frequenza per processà l'alimentu rapidamente, eliminendu i tempi di inattività causati da a pulizia continua di pezzi di taglio tradiziunali.L'equipaggiu ultrasonicu furnisce un novu modu per u tagliu di l'alimentariu è l'splicing.

Caratteristiche di u produttu:

1. A vibrazione d'alta freccia generata da l'onda ultrasonica pò riduce a resistenza di taglio durante u prucessu di taglio, rende l'alimentu tagliatu menu deformatu, è riduce i frammenti alimentari.A resistenza à l'attrito hè particularmente chjuca, è u materiale tagliatu ùn hè micca faciule per aderisce à a lama U tagliu hè lisu è pulitu

2. Velocità di taglio veloce, risparmià i costi di u travagliu

3. Lama di l'alimentu ultrasonicu usa materiali di lega di titaniu di qualità alimentaria d'alta qualità, ùn avarà micca impattu nantu à l'alimentariu.

4, Operazione sicura, senza dannu, senza rumore, cunsumu d'energia bassu

5. Pò esse operatu manualmente, è hè più adattatu per u funziunamentu meccanicu automatizatu

6. Macchina di taglio di cibo ultrasonicariduce u numeru di pulizziari, alta efficienza di taglio, riduce i costi di u travagliu.

7. Easy à upirari è facile à stallà

8. U prezzu di l'equipaggiu hè preferenziale, è tutta a macchina hè garantita per un annu

lama ultrasonica, macchina di taglio di cibo

Applicazioni di u produttu:

Adatta per u tagliu di a maiò parte di i prudutti alimentari, pò facilmente ottene un tagliu precisu di l'alimenti cum'è pane, torte, furmagliu, cibi surgelati, ecc. steamed sandwich cakes, Napoleon, panini Swiss, brownies, tiramisù, casgiu, panini ham è cetara.

Ultrasoniclama alimentariaa superficia hè ben organizata, micca deformata, è ùn hà micca detriti;U tagliu di punta ùn deve micca esse particularmente sharp, è a sicurità hè alta;Cutting multi-layer products ùn pruvucarà i culori in ogni locu.Tagliate quadrate è prudutti tondi uguali per posizionamentu infrared;I prudutti congelati è i prudutti cremosi ponu esse adattati;A macchina hè ancu cù una funzione di alarme anormale.


Tempu di post: Jul-08-2022