Saldatrice di lastre di monete

I monete di cullezzione sò in crescita, cum'è u protettore, i bisogni di i capsule di munita sò ancu aumentati, cum'è un cullettore, sapete cumu sigillà i lastre di munita cù saldatore di plastica di capsule di munita.

Cumu sceglie una macchina adattata?

Normalmente a dimensione di e capsule di munita hè relativamente chjuca, è scegliemu di utilizà a saldatrice plastica 15khz 2600w;Per u novu, nurmalmente vi ricumandemu a macchina di saldatura di plastica digitale, perchè per questa macchina tipu, tutti i paràmetri sò aghjustati da u generatore digitale cù schermu di funziunamentu inglese, assai faciule d'opere;Per i clienti chì anu utilizatu macchine di saldatura ultrasonica, è sò più preoccupati di u prezzu, ricumanderemu e macchine di saldatura ultrasonica standard, perchè anu una sperienza in usu, parechji paràmetri sapè cumu aghjustà, e macchine standard per elli sò più assequibili.

Allora, s'ellu hè a vostra prima volta per aduprà u saldatore di plastica, ancu s'è u costu di a macchina standard hè relativamente più bassu, ma cunsiderendu l'usu è a produzzione à longu andà, hè megliu di sceglie una saldatrice di plastica digitale.È 15khz 2600w hè abbastanza.

saldatrice di plastica per lastre di monete, saldatrice di plastica per portamonete, saldatrice di plastica per capsule di monete

Cumu sigilà e lastre di munita

Prima di a spedizione di u saldatore di plastica di u supportu di munita, aghjustemu tutte e dati nantu à i saldatori bè, cusì dopu avè ricevutu a macchina, tuttu ciò chì duvete fà hè quì sottu:

Cunnette u pipe d'aria à u saldatore è u compressore d'aria

Cunnette l'alimentazione di u saldatore

Accende u generatore è sceglite a lingua in inglese

Mettite l'etichette è e muniti in i tavulini di carte è i mette in u moldu

Press dui buttoni verdi à u listessu tempu per fà u travagliu di a macchina.

Tira i lastri di carte in daretu

È dopu tuttu u prucessu hè finitu, tuttu u prucessu di saldatura di u porta munitahè in un secondu, l'efficienza di u travagliu hè veramente alta.

Problemi cumuni:

I prublemi cumuni sò cum'è unsealed, marchi bianchi, marca di danni, sè vo site interessatu, fate un clicquìèquìper sapè più ditagli, u principiu hè u listessu cum'è a macchina di saldatura di lastre di carta.

Ciò chì pudemu fà per voi:

Prima di pruduzzione, quandu avemu ricivutu i campioni, avemu prima cunfirmà a linea ultrasonica di u campionu, s'ellu ci hè una linea ultrasonica, è s'ellu l'altezza hè abbastanza, per evitari a futura pruduzzione di grande merchenzie ùn pò micca risponde à i bisogni di saldatura ultrasonica.

Dopu à a pruduzzione di muffa, useremu i campioni ricivuti per debug a macchina è u muffa, quandu u debugging hè OK, pigliemu u video di saldatura per a vostra appruvazioni, dopu chì l'appruvazioni hè passata, organizemu l'imballu, tuttu u pacchettu include. i seguenti: a saldatura di plastica di a capsula di munita adattata cù u muffa, u pipe d'aria 8mm, a scatula d'arnesi;vi manderemu ancu u manuale di a macchina è u video nantu à cumu utilizà a macchina.

After-Sales: Sè avete qualchì prublema durante a stallazione o u prucessu di produzzione, mandateci video per discrivà u vostru prublema, postu chì avemu a stessa macchina cum'è a vostra, offremu suluzioni in video, ritratti, parolle o videochiamate.

Altra applicazione:

U 15khz 2600wsaldatrice a lastre di monete pò esse usatu per sigillare lastre di carte PSA, lastre di carte di scambii, carte sportive, lastre di carte Pokémon, funko pop box è assai altri prudutti.Sè site interessatu in questu, sentite liberu di cuntattateci, grazie.


Tempu di post: 29-jun-2022