Saldatrice Funko Pop Box

Funko pops sò i cullezzione preferiti, sò creati in a similitude di parechje persone o caratteri veri. Sò populari perchè sò valutati.Funko pop box sò usati per prutezzione di i funko pops,

 Sè vo site i cullettori funko box, vulete sapè cumu sigillallu cù una saldatrice Funko pop box. 

Chì avete bisognu?

Avete bisognu à avè un funko pop box welder plasticu cù cornu ultrasonicu, funko pop box, funko, etichette è ancu un compressore d'aria;

Cumu saldarà a funko pop box?

Prima di a spedizione di saldatori, avemu digià aghjustatu tutti i paràmetri nantu à i saldatori, cusì avete bisognu di fà quì sottu:

1. Cunnette u pipa di l'aria à u saldatore è u compressore d'aria

2. Cunnette vi lu putiri welder

3. Accende u generatore è sceglite a lingua in inglese

4. Mettite l'etichette è u libru di fumetti in i tavulini di carta è mette in u moldu

5. Press dui buttoni verdi à u listessu tempu

6. Tire a scatula in daretu

È dopu tuttu u prucessu hè finitu, tuttu u funko pop box hè in dui seconde, l'efficienza di travagliu hè veramente alta.

Se vulete vede u video di saldatura, fate un clicu prucessu di saldatura Funko pop box.

Funko pop box, saldatrice funko pop box, saldatrice funko pop box

Perchè sceglite u saldatore ultrasonicu micca a cola?

I scatuli utilizati per a classificazione sò generalmente divisi in dui tipi di splicing a manu è iniezione di plastica, a diferenza hè chì l'injezione di plastica hè una scatula integrata, cusì finu à chì u funko hè messu è u coperchiu hè chjusu per a saldatura;U splicing deve esse ligatu cù a cola, u primu svantaghju hè chì ci sarà un odore, u sicondu hè chì ùn hè micca amichevule à l'ambiente, è u terzu hè chì l'aspettu di ligame serà affettatu da a cola, è u quartu hè chì u ligame. L'effettu ùn hè micca forte cum'è a saldatura è ùn pò micca catturà l'effettu di l'acqua;Hè per quessa chì più è più persone sceglienu di utilizà macchine di saldatura ultrasonica per saldare scatuli.

Pò esse usatu un saldatore di plastica per sigillarescatula spliced ​​a manu?

Pudemu aduprà aFunko Pop Box saldatore di plasticaper saldare una scatula funko pop assemblata?Dapoi chì a scatula spliced ​​a manu hà tanti prublemi, assai invitati dumandanu s'ellu hè pussibule di segellà a scatula spliced ​​cù una saldatrice ultrasonica.Avemu pruvatu, u seguitu hè u risultatu di u nostru tentativu, perchè a scatula spliced ​​ùn serà micca cum'è l'injection molding hè un sanu, ci saranu sempre spazii trà a piastra è u bordu, per quessa, ci sarà un fenomenu di spustamentu durante a saldatura. , risultatu in l'effettu generale ùn hè micca assai bonu, se u disignu hè raghjone, mantene a saldatura chjuca, pudete pruvà à utilizà una macchina d'alta putenza per compie a saldatura in un cortu periodu di tempu.

Noi, Minyang Ultrasonic, avemu specializatu in u sviluppu, cuncepimentu è pruduzzione di saldatori di plastica ultrasonica per più di 20 anni, è avemu esportatu centinaie di saldatori di plastica in più di 50 paesi, avemu sfarenti tippi di saldatori di plastica per funko pop. scatula sigillatura, sè vo site interessatu in questu, per piacè cuntattate cun noi.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2022