Ùn hè micca impermeabile?Dopu a saldatura di u plasticu cù u saldatore ultrasonicu?

Parechji clienti ci dumandaranu una quistione, perchè i prudutti saldati da a saldatrice ultrasonica chì avemu usatu prima ùn ponu micca ottene a tenuta di l'aria è a resistenza à l'acqua?

Persaldatura ultrasonicadi i prudutti di plastica, per via di e differenze in a funzione è a funzione di u produttu, i requisiti per a tenuta di l'aria è l'acqua di i prudutti sò diffirenti.Ma in u prucessu di pruduzzione è trasfurmazioni di u produttu, u prucessu di saldatura hè diversu, è l'effettu di saldatura hè ancu diversu.In ordine per ghjunghje sin'à aria, funzioni watertight, pè ottene saldatura perfetta, MingYang ultrasonic cunsiderà chì prublemi?
Prublemu 1: Apertura impropria di u fusible di guida d'onda ultrasonica.

28KHZ Intelligent Ultrasound Plastic Welding Machine

Prublemu 1: Apertura impropria di fusible cunduttivu ultrasonicu
Quandu vulemu chì u pruduttu per ghjunghje à a funzione di l'acqua è a tenuta d'aria, u posizionamentu è u filu di fusible ultrasonicu sò i chjavi di successu o fallimentu, cusì i cunsiderazioni in u disignu di u produttu, cum'è: posizionamentu, materiale, spessore di materiale, è u filu di fusible ultrasonicu currispundente. E proporzioni anu una relazione assoluta.
In generale, l'acqua è l'esigenza ermetica, l'altezza di u filu di fusible deve esse in a gamma di 0,5 ~ 0,8 mm (secondu u spessore di u pruduttu).Moltu standard, è a carne hè più di 5 mm di grossu, altri ùn viaghja micca bè.In generale, i prudutti chì necessitanu l'acqua è a tenuta d'aria sò posizionati è u filu di fusible ultrasonicu hè cusì:

Taglio bisellu: Adatta per l'impermeabilità o saldatura di grandi prudutti di plastica.
Angulu di superficia di cuntattu = 45 °, X = W / 2, d = 0,3 ~ 0,8 mm hè u megliu

Stepped: Adatta per a tenuta d'acqua o un metudu per prevene u bulging plasticu è cracking dopu a saldatura
Angulu di superficia di cuntattu = 45 °, X = W / 2, d = 0,3 ~ 0,8 mm hè u megliu.

Peak-to-valley: adattatu per i plastichi stagni è altamente saldati
d=0.3~0.6mm, l'altezza h di a superficia di cuntattu cambia secondu a forma è a dimensione, h deve esse trà 1-2mm.

Prublemu 2: Cundizioni di saldatura improprie
Quandu a saldatura ultrasonica di u pruduttu ùn pò micca ottene a strettezza di l'acqua è di l'aria, in più di fattori cum'è u filu di fusible ultrasonicu, u pusizziunamentu di l'attrezzatura, è a pusizione di u pruduttu stessu, e cundizioni stabilite da l'onda ultrasonica sò ancu i principali. ragione.
Eccu una discussione più approfondita di un altru mutivu (condizioni di saldatura) chì afecta a strettezza di l'acqua è l'aria.Quandu implementemu operazioni di saldatura ultrasonica, a ricerca di l'efficienza è a rapidità hè u scopu più basicu, ma spessu ignora l'essenziali di a ricerca di l'efficienza.I seguenti dui cundizioni sò discututi:
1. A vitezza discendente è u buffering sò troppu veloci: à questa velocità, a pressione dinamica più l'accelerazione di gravità appiattirà u filu di fusible ultrasonico, perchè u filu di fusible ùn pò micca ghjucà u rolu di guida di fusible è formanu una fusione di fasa falsa.
2. U tempu di saldatura hè troppu longu: u pruduttu plasticu riceve l'energia di u calore per un bellu pezzu, chì ùn solu funnu u materiale plasticu, ma ancu pruvucarà a coke di u tessulu plasticu, risultatu in i buchi di sabbia, attraversu quale l'acqua o u gasu penetra.Questu hè a cosa più difficiuli per i tecnichi di produzzione ordinariu per truvà.

Sè avete bisognu di sapè più nantu à a tecnulugia ultrasonica, per piacè cuntattateci.Vulemu sparte cun voi una sperienza tecnica di ultrasound.

A fabbrica di l'equipaggiu ultrasonicu Mingyang hè un fabricatore è avemu specializatu in a produzzione di saldatura ultrasonica per più di 20 anni.
Fabbrica: A nostra fabbrica hè situata in a cità di l'industria Chine-Guangdong.Cum'è un fornitore globale chì pò furnisce una seria di suluzioni di saldatura plastica, avemu esportatu u nostru equipamentu in 56 paesi è guadagnatu a fiducia di i clienti.
Prudutti: Saldatrice ultrasonica, generatore ultrasonicu, saldatrice à alta frequenza, macchina di fusione calda, saldatrice spin, altra macchina ultrasonica persunalizata, etc.
Certificazione: Avemu passatu a certificazione ISO9001, è tutte e macchine anu passatu CE è altre certificazioni (sicondu a vostra esigenza).
Service: Pudemu furnisce suluzioni tecniche di saldatura gratuitu da u principiu di u prugettu plasticu à u pruduttu hè pruduttu perfettamenti, è sustene campioni di saldatura gratuiti.avemu una squadra di serviziu post-vendita à longu andà.


Tempu di Postu: 15-Nov-2022