【Prufessiunale】Processu di saldatura ultrasonica -2

Di solitu a parti triangulare di a cunnessione riunisce l'energia ultrasonica è si funnu rapidamente per furmà una superficia di saldatura.Da manca à diritta, u butt joint, u tippu di passu è u tipu di mortasa sò

Materiale adattatu per a saldatura ultrasonica

Materiale adattatu persaldatura ultrasonica.

1. Saldatura ultrasonica hè adattatu per tutti i termoplastici, plastichi amorfi cum'è ABS, PMMA, PC, PS;Plastica semi-cristallina cum'è PA,PET,CA,POM,PE è PP.
2. A saldatura ultrasonica hè ancu adattata per i tessuti non tessili, cum'è i tessuti termoplastichi, i materiali polimerici, a carta rivestita è i tessuti misti.
3. Material flexible: si riferisce à u materiale suave cù un modulu elasticu bassu.
4. Materiali rigidi: si riferisce à u modulu elasticu altu è à i materiali di fattore damping di vibrazione meccanica bassa, cum'è polystyrene (PS), polymethyl metacrilate (PMMA), polyamide (PA).
5. Tutti i filmi polimeri, fibri sintetici moleculari, tela cumpostu di filmi è fibri.

Disegnu di l'interfaccia di fusione di saldatura ultrasonica.
Saldatura di plastica ultrasonicageneralmente richiede l'interfaccia di saldatura per esse chjuca, a superficia di cuntattu per esse unificata.U disignu di l'interfaccia dipende da u materiale di a saldatura, a forma di a saldatura è i requisiti di a saldatura.

https://www.minyangsonic.com/40khz-ultrasonic-welding-machine/

Di solitu a parti triangulare di a cunnessione riunisce l'energia ultrasonica è si funnu rapidamente per furmà una superficia di saldatura.Da manca à diritta, l'articulazione di a testa, u tipu di passu è u tipu di mortasa sò .

https://www.minyangsonic.com/40khz-intelligent-ultrasound-plastic-welding-machine-product/
https://www.minyangsonic.com/40khz-digital-automatic-frequency-tracking-ultrasonic-welding-machine-product/

U tipu di cisura hè adattatu persigillante plasticao induve u plasticu cambia rapidamente da solidu à fondu in un intervallu di temperatura strettu.

Caratteristiche di a saldatura ultrasonica
Ultrasonic hà una larga gamma di applicazioni, risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente è alta precisione.
1) Vantaggi disaldatura ultrasonica di metalli:
a, u materiale di saldatura ùn hè micca fusu, micca caratteristiche di metalli fragili.
b, bona conductivity ilettricu dopu a saldatura, assai bassu o quasi zero coefficient di resistenza.
c, esigenze bassu di saldatura superficia di metallu, oxidation o electroplating pò esse saldatu.
D. Cortu tempu di saldatura, senza alcunu flussu, gas, solder.
e, saldatura senza scintilla, prutezzione ambientale è sicurità.

https://www.minyangsonic.com/40khz-ultrasonic-welding-machine-for-welding-poke-mon-cards-and-grading-card-slabs-product/

2) Vantaggi dimacchina di saldatura di plastica ultrasonica:
A. Velocità di saldatura veloce, alta forza di saldatura, bona sigillatura;
b, rimpiazzà u prucessu tradiziunale di saldatura / ligame, low cost, pulitu è ​​​​senza contaminazione è ùn dannu micca u travagliu;
c.Uprucessu di saldaturahè stabile, è tutti i paràmetri di saldatura ponu esse tracciati è monitorati da u sistema di software.Una volta chì i difetti sò truvati, hè faciule d'eliminà è di mantene

https://www.minyangsonic.com/40khz-rotary-table-ultrasonic-welding-machine-product/

Applicazione di l'equipaggiu di saldatura ultrasonica
1) Automobile: l'ultrasoni pò esse cuntrullatu da un prugramma di computer per implementà a saldatura di pezzi grandi è irregulari cum'è: paraurti, porte frontali è posteriori, lampade, luci di frenu, etc.

https://www.minyangsonic.com/40khz-ultrasonic-welding-machine/
https://www.minyangsonic.com/40khz-ultrasonic-welding-machine/

2) Apparecchi per a casa: attraversu l'aghjustamentu adattatu pò esse usatu per: paralume solare portatile, porta di stiratura a vapore, recinzione di televisione, cullizzioni, pannellu trasparente di macchina audio, rettificatore di energia, sedile di fissaggio a vite per l'alloggiamento TV, lavabo per lavatrice e altri apparecchi domestici. sigillata, ferma è bella.

https://www.minyangsonic.com/40khz-standard-ultrasonic-welder-with-automatic-roll-film-machine-product/

3) Imballaggio: Sigillo di tubu, cunnessione speciale di cintura di imballaggio.

https://www.minyangsonic.com/20khz-high-power-ultrasonic-digital-plastic-welding-machine-product/

4) Industria di u ghjocu: Per via di l'usu di a tecnulugia ultrasonica per fà i prudutti puliti, efficaci, fermi, evite l'usu di viti, adesivi, cola o altri prudutti ausiliari, riducendu i costi di produzzione, per chì a competitività di l'imprese in u mercatu hè assai grande. rinfurzata

https://www.minyangsonic.com/18khz-intelligent-ultrasound-plastic-welding-machine-product/

5) Ingegneria elettrica: spina, spina di filu, canna di cuntattu, presa, bobina di filu, bobina, pezzu di cuntattu, scatula di tubu fluorescente, fusibile elettricu, interruttore di relè, parti di iniezione di plug, circuitu stampatu, scatula di fusible, etc.

https://www.minyangsonic.com/ultrasonic-welding-machine/

6) Altri usi cummerciale: da l'equipaggiu di cumunicazione, l'industria di l'informatica, l'equipaggiu di stampa à i prudutti audiovisivi, etc., l'equipaggiu ultrasonicu pò esse usatu.
se li interessa, seguiteci.
Semu spicializati in a pruduzzione di saldatura ultrasonica, saldatrice d'alta frequenza, generatore ultrasonico, saldatrice di metalli, saldatrice persunalizatu, etc. Sè avete bisognu di sapè qualcosa di a tecnulugia di ultrasound, per piacè cuntattateci.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022