【Prufessiunale】Processu di saldatura ultrasonica

Cù a popularità di a tecnulugia di saldatura,onda ultrasonicahè statu inventatu cum'è un novu mètudu di saldatura, chì hà vantaghji senza pari in a saldatura di metalli listessi o diffirenti.Perchè a saldatura ultrasonica non metallica ùn hà micca bisognu di flussu è fonti di calore esterni, a struttura saldata ùn serà micca deformata da u calore è ùn ci sarà micca stress residuale.

Introduzione à a tecnulugia di saldatura ultrasonica

Saldatura ultrasonicahè l'usu di l'onda di vibrazione d'alta freccia trasmessa à a superficia di dui ogetti per esse saldati, in u casu di pressione, in modu chì i dui ogetti friction superficia è a furmazione di fusione trà strati molecolari.I cumpunenti principali di un set disistema di saldatura ultrasonicaincludegeneratore ultrasonicu, trasduttore ultrasonicu, flange ultrasonicu, cornu ultrasonicu, muffa è corpu di macchina ultrasonica.

https://www.minyangsonic.com/ultrasonic-welding-machine/

Principiu di saldatura ultrasonica

Principiu di saldatura di plastica ultrasonica: l'azzione ultrasonica nantu à a superficia di cuntattu plastica di u termoplasticu, pruducerà decine di millaie di volte di vibrazione d'alta frequenza per seconda, questu ghjunghje à una certa amplitude di vibrazione d'alta frequenza, l'energia ultrasonica hè trasmessa à a saldatura. zona, perchè a zona di saldatura hè dui interfaccia di saldatura à a resistenza di u sonu, cusì vi pruduce alta temperatura lucale.
È per via di a conductività termale povira di plastica, ùn pò micca esse distribuitu in u tempu, riuniti in l'area di saldatura, risultatu in a rapida fusione di a superficia di cuntattu di i dui plastichi, è una certa pressione, perchè hè fusionatu in una sola. .Quandu l'ultrasoni ferma u travagliu, lasciate chì a prissioni cuntinueghja per uni pochi sicondi per solidificà, furmendu una catena solida di molécule chì ponu esse saldate cù una forza vicinu à quella di a materia prima.

https://www.minyangsonic.com/15khz-intelligent-ultrasound-plastic-welding-machine-product/

A qualità di a saldatura di plastica ultrasonica dipende da l'amplitude di a testa di saldatura di u transducer, a pressione aghjuntu è u tempu di saldatura è altri trè fattori, u tempu di saldatura è a pressione di a testa di saldatura pò esse aghjustate, l'amplitude hè determinata da u transducer è a barra di amplitude.
Ci hè un valore adattatu per l'interazzione di sti trè quantità.Quandu l'energia supera u valore adattatu, a quantità di fusione di plastica serà grande è u materiale di saldatura hè faciule da deformà.Se l'energia hè chjuca, ùn hè micca faciule di saldarà, a pressione aghjuntu ùn pò esse troppu grande.Questa pressione ottima hè u pruduttu di a lunghezza di u bordu di a parte saldata è a pressione ottima per 1 mm di u bordu.

Principiu di saldatura di metallu ultrasonicu: U principiu di saldatura di metallu ultrasonicu hè un metudu speciale per cunnette metalli listessi o dissimili utilizendu l'energia di vibrazione meccanica di frequenza ultrasonica (più di 16KHz).Metallu in saldatura ultrasonica, nè a trasmissione di corrente à a pezza di travagliu, nè a pezza di travagliu hè sottumessu à una fonte di calore à alta temperatura, ma sottu pressione statica, l'energia di vibrazione di u quadru in u travagliu di attritu trà u travagliu, l'energia di deformazione è l'aumentu di a temperatura limitata. .
U ligame metallurgicu trà e articuli hè una saldatura à u statu solidu senza fusione di u metallu di basa.Per quessa, pò superà efficacemente i spruzzi è l'ossidazione causati da a saldatura di resistenza.A saldatura ultrasonica pò esse aduprata per a saldatura à un puntu, a saldatura multipuntu è a saldatura à striscia corta di rame, argentu, aluminiu, nichel è altri filamenti di metalli non ferrosi o materiali di foglia sottile.Pò esse largamente utilizatu in a saldatura di piombo cuntrullatu di siliciu, pezzo di fusibile, piombo elettricu, pezzu di pila di batteria di litio è orechja di polu.

https://www.minyangsonic.com/20khz-intelligent-ultrasound-plastic-welding-machine-2-product/

Prucessu di saldatura ultrasonica

1) Metudu di saldatura: cù a testa di saldatura di vibrazione di ultrasound à alta frequenza sottu pressione moderata, fate dui pezzi di calore di attritu di superficia di plastica di unione è di fusione istantanea, a forza di saldatura pò esse paragunabile à l'ontologia, aduttà l'artefatti adatti è u disignu di l'interfaccia raghjone, pò ottene. watertight è airtight, è usa l'AIDS l'inconveniente di annullamentu, saldatura pulita efficiente.

https://www.minyangsonic.com/15khz-2600w-ultrasonic-welding-machine-for-plastic-products-product/

2) Forma: simile à u metudu maohan, stu metudu serà a pressione di a testa di saldatura in forma cuncava in l'anellu esterno di plastica, u surplus di capelli di saldatura sonica dopu a vibrazione di freccia ultra-alta si fonderà formando è rivestitu di plastica in l'uggetti metallici per esse fissu, è hè liscia. è bella apparenza, stu mètudu veni usatu in l 'elettronica, u cornu di una forma fissu, è cusmetichi di lenti fissu, etc.

3) Staking di calore: cù a trasmissione di a testa di saldatura è a pressione adatta, e parti metalliche (cum'è noci, viti, etc.) sò spressu in u foru di plastica riservatu è fissu à una certa prufundità.Dopu à u cumpletu, a tensione è u torque pò esse paragunabili à a forza di a furmazione di u moldu tradiziunale, chì pò evità i difetti di i danni di u moldu di iniezione è l'iniezione lenta.

https://www.minyangsonic.com/18khz-digital-automatic-frequency-tracking-ultrasonic-welding-machine-product/

4) Saldatura Riveting: u metudu di saldatura riveting si riferisce à a vibrazione di a testa di saldatura per appughjà a protrusione di l'articulu in modu chì a fusione calda in forma di rivet, cusì chì i dui oggetti riveting meccanica.

https://www.minyangsonic.com/18khz-new-design-dital-ultrasonic-welding-machine-product/

5) Spot welding: Spot welding si riferisce à a saldatura puntuale di l'ughjettu chì ùn hè micca faciule di cuncepisce per a linea di saldatura, chì pò ancu ottene l'effettu di saldatura.

https://www.minyangsonic.com/15khz-dital-ultrasonic-welding-machine-product/

Materiale adattatu per a saldatura ultrasonica

1. Saldatura ultrasonica hè adattatu per tutti i termoplastici, plastichi amorfi cum'è ABS, PMMA, PC, PS;Plastica semi-cristallina cum'è PA,PET,CA,POM,PE è PP.
2. A saldatura ultrasonica hè ancu adattata per i tessuti non tessili, cum'è i tessuti termoplastichi, i materiali polimerici, a carta rivestita è i tessuti misti.

A parti dopu vi mustrarà a macchina di saldatura ultrasonica largamente usata materiale è a saldatura ultrasonica di saldatura di saldatura di saldatura di cuncepimentu di l'interfaccia di saldatura è campi d'applicazione, se vi interessate, seguiteci.
Semu spicializati in a pruduzzione di saldatura ultrasonica, saldatrice d'alta frequenza, generatore ultrasonico, saldatrice di metalli, saldatrice persunalizatu, etc. Sè avete bisognu di sapè qualcosa di a tecnulugia di ultrasound, per piacè cuntattateci.


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2022