Chì ghjè a linea di saldatura ultrasonica?Cumu sceglie u cornu di saldatura ultrasonica?

A chjave disaldatura di plastica ultrasonicahè u disignu di unione di saldatura èDisegnu di cornu ultrasonicu.Per ottene u megliu effettu di a saldatura di plastica ultrasonica, hè necessariu di sceglie u putere ultrasonicu adattatu, a pressione è u tempu di saldatura, è per riparà e parti di l'attrezzatura,unione di saldaturasuperficia di l'interfaccia forma cuncepimentu raghjone.

Disegnu di cornu ultrasonicu, linea di saldatura ultrasonica

Disegnu di punti di saldatura:
Per disignà una struttura di unione di saldatura raghjone, a struttura di unione di saldatura in a forza di cunnessione deve ghjunghje à l'indice predeterminatu, à u stessu tempu l'apparenza deve esse bella quant'è pussibule.
A struttura di a saldatura hè ligata à u grossu di a saldatura.Cù u grossu di a saldatura, a dimensione di a saldatura hè diversa.

Disegnu di a superficia di saldatura;
Per fà l'energia ultrasonica cuncentrata in u prucessu di saldatura plastica, accurtà u tempu di saldatura, migliurà a qualità di saldatura, a stessa struttura di a superficia di saldatura deve esse un disignu persunalizatu.
Quandu duie parti di plastica devenu esse saldate in pianu, u filatu di saldatura deve esse designatu.A qualità di saldatura di dui piani lisci ùn pò esse garantita in modu efficace.

Se un bordu cunvessu cù una certa area di sezione trasversale hè designatu nantu à a superficia di saldatura di una saldatura, chì hè chjamata ricerca di energia, l'energia di vibrazione ultrasonica pò esse cuncentrata in u prucessu di saldatura è u tempu di saldatura pò esse accurtata.

Dopu à a fusione, i bordi CONVEX (GUIDE ENERGIA) sò solu spargugliati uniformemente nantu à a superficia di saldatura, in modu di pruduce una forza di cunnessione ferma è riduce a deformazione di a superficia di saldatura.
Aduprate un cercatore di energia triangulare invece di un cercadoru di energia rettangulare, l'effettu serà megliu.

Benefici di u disignu di a superficia di saldatura;
In a pratica di prucessu, ùn ci hè micca una guida d'energia (filo di guida), l'effettu di saldatura hè assai diversu.In i stessi cundizioni, u cercadoru di energia pò accurtà assai u tempu di saldatura.

Diversi usi di i prudutti di plastica nantusaldatura plasticaesigenze struttura superficia sò dinù differente.Certi enfatizzanu l'aspettu bellu, alcuni enfatizzanu a forza di saldatura, alcuni enfatizzanu un bonu sealing è cusì.

A struttura di a saldatura stessa hà una grande limitazione nantu à a forma di a superficia di saldatura.Dunque, u disignu di a superficia di saldatura deve esse cunsideratu cumpletamente secondu e esigenze specifiche è a forma di saldatura per furmà una varietà di superfici di saldatura differenziate.

Usina d'equipaggiu ultrasonicu di Mingyanghè un fabricatore è avemu specializatu in a produzzione di saldatura ultrasonica per più di 20 anni.
Fabbrica:A nostra fabbrica hè situata in a cità di l'industria Chine-Guangdong.Cum'è un fornitore globale chì pò furnisce una seria di suluzioni di saldatura plastica, avemu esportatu u nostru equipamentu in 56 paesi è guadagnatu a fiducia di i clienti.

Prudutti: Saldatura ultrasonica, generatore ultrasonicu, saldatura à alta frequenza, macchina di fusione calda, saldatrice spin, altra macchina ultrasonica persunalizata, etc.
Certificazione:Avemu passatu a certificazione ISO9001, è tutte e macchine anu passatu CE è altre certificazioni (sicondu a vostra esigenza).
serviziu:Pudemu furnisce suluzioni tecniche di saldatura gratuitu da u principiu di u prugettu plasticu à u pruduttu chì hè pruduttu perfettamente, è sustene campioni di saldatura gratuiti.avemu una squadra di serviziu post-vendita à longu andà.


Tempu di Postu: Aug-31-2022