Cumu fà a struttura di un trasduttore ultrasonicu d'alta putenza nantu à un saldatore ultrasonicu?

Per i prudutti di plastica chì necessitanu un grande volume di saldatura è una zona, è avè bisognu di pruduce l'energia ultrasonica in una larga gamma in pocu tempu, un transducer ultrasonicu d'alta putenza hè essenziale.Un bonu trasduttore pò sustene l'energia enormosa purtata dasaldatura di plastica ultrasonica, trasportu efficace è infine rializà efficacesaldatura ultrasonica.

Disegnu strutturale di transducer ultrasonicu;

1. U manica prestressed esterno hè usata inveci di a struttura cintrali cintrali prestressing head screw.

2. A prestress uniformi abbastanza grande pò esse appiicata à u wafer oscillator;

3. Diversi livelli di pressione sò stati appiicati à u PZT da una pressa di piattaforma, è a curva di relazione trà a pressione è a quantità di l'electricità in a pila hè stata misurata.

4. Quandu stringhje a manica prestressed esterna, a quantità di prestress pò esse cuntrullata da u monitoraghju di a quantità elettrica, chì hà una grande influenza in a qualità di sviluppu di u transducer.

Disegnu eccellente di dissipazione di calore;

1. Struttura cù foglia d'elettrodu di ramu grossu è aria compressa;

2. Ottene boni cundizioni di dissipazione di u calore:

3. Attraversu un disignu d'aspettu raghjonu, u disignu di ventu per furmà un rinfrescante efficace, evite l'offset di l'energia, allargà u tempu di serviziu disaldatore di plastica.

Pruduzzione stabile di grande amplitude;

1. Cù u chip posteriore, u feedback elettricu è acusticu hè furmatu, è e caratteristiche di u seguimentu di freccia armonica è una grande amplitude stabile sò ottenute.

2. Large amplitude, umacchina di saldatura di plastica ultrasonical'attrezzatura stessa distruttiva, u costu di cunsumu di usu.

3. Attraversu trattamentu prucessu è aghjurnà materia prima à migliurà di più l 'efficienza disistema ultrasonicu, qualità di saldatura stabile.

Aumentà a frequenza di risonanza;

1. Adoptate u mecanismu di a manica di sintonizazione fine è elevata frequenza armonica;

2. Cambia manichi di diverse lunghezze;

Un extender hè utilizatu cum'è a testa di radiazione frontale:

1. Perchètrasduttore ultrasonicu d'alta putenzaspessu esige una densità di putenza alta, ma un tempu di travagliu cortu;

2. In più di l'scelta di titaniu è materiale di lega d'aluminiu cù una bona forza di fatigue, a forma di u dispusitivu di espansione cù una piccula perdita meccanica deve esse scelta ancu, vale à dì l'scelta di u dispusitivu di espansione esponenziale.

Se vulete sapè di più, sentite liberu di cuntattateci..


Tempu di Postu: Aug-15-2022