Cumu sigillà e carte Pokémon?

À a fini di l'anni 90, i primi carte Pokémon sò stati liberati per noi.È in l'ultimi anni, e carte Pokémon sò tornate.Oghje, quasi tutte l'età si diverte à vede a so propria cullezzione di titulari di carte Pokémon.

Sè vo site i fan di carte Pokémon, è vulete sapè cumu sigillà e carte Pokémon da sè stessu.

Chì avete bisognu?

avete bisognu à avè unsaldatore di carte pokemoncù corne ultrasoniche, lastre di carte Pokémon, carte Pokémon, etichette è ancu un compressore d'aria;

Cumu sigilà e carte Pokémon?

Prima di a spedizione di saldatore, avemu digià aghjustatu tutti i paràmetri nantu à i saldatori, cusì avete bisognu di fà quì sottu.

1. Cunnette u pipa di l'aria à u saldatore è u compressore d'aria

2. Cunnette vi lu putiri welder

3. Accende u generatore è sceglite a lingua in inglese

4. Mettite i labels è i carte di pokemon in e carte di carte è mette in u moldu

5. Press dui buttoni verdi à u listessu tempu

6. Tira a carta in daretu

È dopu tuttu u prucessu hè finitu, tuttu u prucessu di saldatura di carte Pokémon hè in un secondu, l'efficienza di travagliu hè veramente alta.

Durante u prucessu di sigillatura, pudete scuntrà certi prublemi, i prublemi cumuni è e suluzioni, pudete cuntrollà a nostra nutizia precedente.

Noi, Mingyang Ultrasonic, avemu specializatu in saldatori di plastica ultrasonica per più di 20 anni, è avemu esportatu centinaie di saldatori di plastica in più di 50 paesi, avemu sfarenti tippi di saldatori di plastica per sigillatura di carte Pokémon, se site interessatu. in questu, per piacè cuntattate cun noi.

saldatrice di carte pokemon, saldatrice di carte pokemon, saldatrice di carte pokemon, saldatrice di carte pokemon, saldatrice di carte pokemon


Tempu di Postu: Apr-23-2022