Cumu l'ultrasound salda i prudutti di plastica?

Quandu uonda ultrasonicaagisce nantu à a superficia di cuntattu in plastica termoplastica, generà vibrazioni à alta frequenza di decine di millaie di volte per seconda.Sta vibrazione d'alta freccia righjunghji una certa amplitude, è l'energia ultrasonica hè trasmessa à a zona di saldatura attraversu a saldatura superiore.Perchè l'area di saldatura hè i dui A resistenza acustica di l'interfaccia saldata hè grande, cusì a temperatura alta locale serà generata.

Principiu di saldatura ultrasonica: l'onda di vibrazione d'alta frequenza hè trasmessa à a superficia di dui oggetti per esse saldati.Sottu pressione, i superfici di dui ogetti sò strofinati l'un à l'altru per furmà una fusione trà strati moleculari.

1. Testa di saldatura 2. Parte superiore di saldatura 3. Parte inferiore di saldatura 4. Zona di saldatura

Vantaggi di u sistema di saldatura ultrasonica:

Costu di prucessu: costu di muffa (bassu), costu di una sola pezza (bassu), costu di mantenimentu (bassu)

I prudutti tipici: l'elettronica di cunsumu, i prudutti medichi, l'imballaggi, l'apparecchi di casa, l'automobile, etc

Adatta à a pruduzzione: picculu batch o grande batch

Qualità: alta strettezza di i giunti saldati, prucessu di saldatura stabile

Velocità: veloce, efficace è pocu tempu

Chì materiali sò adattati per ultrasound?

1. Saldatura ultrasonica hè adattatu per tutti i termoplastichi, plastichi amorfu cum'è ABS, PMMA, PC, PS;Plastici semi-cristallini cum'è PA,PET,CA,POM,PE è PP

2. A saldatura ultrasonica hè ancu adattata per tessili non tessili, cum'è tessili termoplastici, materiali polimeri, carta rivestita è tessuti misti.

Cunsiderazioni di disignu di saldatura ultrasonica;

1. A saldatura ultrasonica hè assai estensiva, cum'è a saldatura in u puntu, l'incrustazione, u riveting, a saldatura è cusì.Dà i diseggiani una grande libertà in u sviluppu di u produttu, per esempiu, MP3 o prudutti di telefuninu cumposti da diversi materiali, salvu a saldatura ultrasonica, altre tecniche di saldatura ùn ponu esse soddisfatte;

Applicazione generale di i prudutti di saldatura ultrasonica

Industria di l'automobile:A saldatura ultrasonica pò esse cuntrullata da u prugramma di l'urdinatore per implementà a saldatura di pezzi grossi è irregulari, cum'è: paraurti, porte frontali è posteriori, lampade, luci di frenu, etc. Cù u sviluppu di strade d'alta qualità, più è più pezzi riflettenti sò saldati. da onda ultrasonica.

Apparecchi di casaindustria: à traversu l'aghjustamentu adattatu pò esse usatu per: paralume di lampada solare portatile, porta di stiratura a vapore, cunchiglia di TV, registrazione, pannellu trasparente di a macchina di sonu, rettificatore di energia, sedile di fissazione di viti di cunchiglia TV, cunchiglia di lampada di zanzara, lavatrice fora di u lavabo è altri apparecchi domestici. chì deve esse sigillata, ferma è bella.

imballaggioindustria:sigillatura di tubi, cunnessione di cinturione di imballaggio speciale.

Ghjochiindustria:per via di l'usu di a tecnulugia ultrasonica per fà i prudutti puliti, efficaci, fermi, senza l'usu di viti, adesivi, cola o altri accessori, riducendu i costi di produzzione, per chì l'imprese in u mercatu hà assai rinforzatu.

Industria elettronica:l'usu di u disignu autumàticu per ottene una produzzione à grande scala, assicurendu i bisogni di qualità di u produttu.Sei, altri usi cummerciale: da l'equipaggiu di cumunicazione, l'industria di l'informatica, l'equipaggiu di stampa à i prudutti audio è video, tutti ponu utilizà l'equipaggiu ultrasonicu minghe, vi porta simplicità, pulita, modu di produzzione efficace, vi portanu più opportunità.


Tempu di posta: 10-ghjugnu-2022