L'applicazione di a Tecnulugia di Saldatura Ultrasonica in Mosquito Swatter Electric

A saldatura ultrasonica adopta u principiu di funziunamentu di a saldatura di plastica ultrasonica per fusione è pressu a cunchiglia di u mosquito elettricu, perchè i dui pezzi di u mosquito bat elettricu sò inseme.

Saldatrice elettrica per schiacciatore di zanzarecaratteristiche:

1. Forte putenza di pruduzzioni, bona stabilità;

2. Disegnu unicu di viti orizontali di a saldatrice elettrica di mosquito swatter, u moldu hè faciule d'aghjustà, l'operazione attuale hè cunvenuta;

3. L'effettu di saldatura hè bonu, l'aspettu di a saldatura hè bella, senza marca nantu à questu.

4. U materiale di u muffa ultrasonica hè in lega, ùn hè micca faciule da portà, più durable;È faremu a prova ANSYS per assicurà chì a forza hè bona.

Applicazione: U sigillatore di zanzara elettrica hè aduprata apposta per a saldatura di a cunchiglia di plastica di zanzara elettrica, adattata per a saldatura di vari tipi di batti di zanzara elettrica, batta di zanzara elettrica di doppia strata, batta di zanzara elettrica di trè strati, saldatura stabile, cumpleta una volta.A saldatura ultrasonica pò esse largamente usata in plastica, apparecchi elettronichi, apparecchi domestici, pezzi d'auto, imballaggi, prutezzione di l'ambiente, equipaghji medichi, tessuti non-tessuti, ghjoculi, equipaghji di cumunicazione è cusì.


Tempu di post: May-10-2022