A saldatrice per punti interni di l'automobile

L'introduzione:

A saldatrice per punti interni di l'automobilehè un equipamentu portable, hè usatu per a saldatura di a decorazione interna di e vitture, cum'è a saldatura di a plancia di a porta di a vittura, i tappetini di a vittura, a saldatura di l'arrestu di a vittura, u parabrisa, a saldatura di piastra di logu, a saldatura di a scatula di pneumatici di scorta di l'internu di u troncu, a saldatura di cotone d'insulazione acustica, etc.

Applicazione di saldatura spot, Macchina di saldatura ultrasonica di l'internu di l'automobile

U principiu:

U saldatore di spot ultrasonicu trasforma l'energia elettrica in l'energia ultrasonica attraversu u trasduttore ultrasonicu, l'energia hè passata à u pezzu di plastica attraversu u cornu di saldatura, decine di millaie di volte per seconda di frequenza ultrasonica è l'ampiezza di deve fà u travagliu di plastica face attritu di a superficia dopu. fusione.A pressione transitoria mantenuta nantu à a pezza dopu chì a vibrazione si ferma rende e duie saldature solidificate in un modu di ligame moleculare.A forza di saldatura hè bona.Saldatura ultrasonica pò realizà saldatura plastica, incrustazione, rivettatura, taglio, embossing è altre operazioni, solu cambià u cornu ultrasonicu per ottene una macchina chì serve diversi scopi.

saldatore di spot ultrasonico portatile, fabbrica di saldatore spot ultrasonic, saldatore spot

E caratteristiche:

1. U saldatore ultrasonicu hè faciule di trasportà, u disignu di u saldatore ultrasonicu tutale hè exquisite, è u voluminu hè chjucu è ùn occupa micca spaziu.

2. U machine à saldatura spot hè facile à upirari, pruduzzioni stabile, alta efficienza.

3. A macchina di saldatura spot hà un rendimentu affidabile, principalmente per a saldatura spot, bonding, riveting, marking, sealing etc.

4. A saldatura spot hè adattata per a saldatura di plastica di piccula dimensione di riveting, spot welding, embossing, locating and fixing rhinestones nantu à vestiti, scarpi è accessori.

5. Transducer ultrasonicu di alta qualità cun forte putenza è bona stabilità

6. I cumpunenti principali sò assemblati cù pezzi impurtati d'alta qualità.

7. Low noise.

8. Ecologicu.

Saldatrice per punti ultrasonica, saldatrice per punti ultrasonica

L'altre applicazioni di a saldatura spot:

I saldatori di punti portatili sò largamente usati in l'industria di vestiti, l'industria di i marchi, l'industria di l'automobile, l'elettronica plastica, l'industria di a casa, etc.

Industria di l'abbigliamento: pre-processazione di cuciture di biancheria intima è di biancheria intima, saldatura di nastri è elastici, etc.;pò esse usatu per a perforazione puntuale.

Industria di marca: etichette tessute, etichette stampate, etc.

Industria di l'automobile: cotone insonorizatu di porta, sedile di pulitore, coperchio di u mutore, coperchio di cisterna d'acqua, etc.

Elettronica plastica: rivettatura di picculi parti di plastica, etc.

Industria di l'articuli di casa: saldatura di punti di cuttuni in fibra è cusì.

fabbrica intelligente di saldatori di punti ultrasonici; saldatore di punti, macchina di saldatura di punti

A cumpagnia Mingyang hè specializata in a pruduzzione di saldatrice di plastica ultrasonica, saldatrice di metalli ultrasonica, saldatrice di plastica calda, saldatrice di plastica calda, saldatrice di alta frequenza di alta frequenza, saldatrice di automobile, saldatrice speciale non-tessuta, non standard. saldatura ultrasonica è muffa di saldatura ultrasonica è altri tipi d'equipaggiu di saldatura.Avemu una vasta sperienza è sapè fà in saldatura plastica è applicazioni ultrasoniche.I prudutti sò stati largamente è efficientemente utilizati in l'industria di l'apparecchi domestici, l'industria automobilistica, l'industria elettronica, l'industria aerospaziale, l'hardware di precisione, l'industria di l'imballaggio, l'industria di i ghjoculi, l'industria tessili, ogni tipu di fabricazione di prudutti. soluzioni basate nantu à e vostre esigenze di saldatura.


Tempu di post: 31-mar-2022