I metudi generali di saldatura ultrasonica

I metudi generali di saldatura ultrasonica cumpresi u metudu di saldatura, u metudu di saldatura di riveting, l'implantazione, a furmazione, a saldatura spot, u taglio è a sigillatura è cusì.

1. Metudu di saldatura: U capu di saldatura chì vibra cù ultrasonic ultra-high frequency sottu una pressione moderata face chì a superficia articulata di i dui plastichi generà u calore di attritu è ​​istantaneamente si fonde è unisce.A forza di saldatura hè paragunabile à quella di u corpu principale.Sò usati pezzi di travagliu adattati è interfacce ragiunate.U disignu pò esse impermeabile è ermeticu, è evite l'inconvenienti causati da l'usu di prudutti ausiliarii, è rializeghja saldatura efficiente è pulita.p.e.: i termoplastici ponu esse saldati, cum'è i ghjoculi di plastica, l'articuli di plastica per a casa, l'accessori di plastica per l'automobile.

2. Metudu di saldatura Riveting: appughjà u capu di saldatura di vibrazione ultrasonica ultra-high-frequenza per appughjà a punta protruding di u pruduttu plasticu per fà istantaneamente calore è si scioglie in una forma di rivet, cusì chì i materiali di diversi materiali sò meccanicamente riveted inseme. per esempiu: Elettronica, tastiera

3. Implantazione: Cù a propagazione di u capu di saldatura è a pressione approprita, i pezzi di metalli (cum'è noci, viti, etc.) sò istantaneamente pressu in i buchi di plastica riservati, è fissati à una certa prufundità.Dopu à u cumpletu, a tensione è u torque pò esse paragunabili A forza di a mudificazione tradiziunale in-mold pò evità i difetti di danni à u moldu di iniezione è l'iniezione lenta.

4. Forming: Stu mètudu hè simile à u mètudu saldatura riveting.U capu di saldatura cuncave hè pressatu contr'à l'anellu esternu di u pruduttu plasticu.Dopu chì a testa di saldatura subisce una vibrazione ultrasonica ultra-alta frequenza, u plasticu hè funnutu in forma è coperto cù l'ughjettu metallicu per riparà, è L'apparenza hè liscia è bella.Stu metudu hè soprattuttu utilizatu in a fissazione è a furmazione di parlanti elettrici, corne, è a fissazione di lenti cosmetichi.

5. Spot welding: A. Ùn ci hè bisognu di disignà u filu di saldatura in anticipu, salda i dui pezzi di plastica per ottene u scopu di saldatura.B. Per i pezzi di travagliu relativamente grande, ùn hè micca faciule di disignà a linea di saldatura per eseguisce a saldatura di split-point per ottene l'effettu di saldatura, chì pò esse saldata in punti à parechji punti à u stessu tempu.

6. Cutting and sealing: Utilizendu u principiu di travagliu di a vibrazione ultrasonica per cutà i tessuti di fibra chimica, i so vantaghji sò lisci è puliti senza cracking o drawing.


Tempu di Postu: Dec-02-2021